Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 2021-04-11, 10:04 AM

Комунальний заклад
"Харківська спеціальна
школа № 8"
Харківської обласної ради

Меню сайта
Наші контакти
Адреса:
 Харків,
 61082,
 вул. Василя Мельникова, 10/5
Телефони:
392-23-17;
391-04-08
e-mail:
spetshkola8@internatkh.org.ua
Гаряча лінія
Гаряча лінія

Робота відділу

Методичне об'єднання вихователів

КЗ «Харківська спеціальна школа №8»

Харківської обласної ради

 

Вихователь — це особа, яка за дорученням народу має

повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства —

розуму, думок, почуттів дітей, підлітків і юнацтва.

В. О. Сухомлинський

Напрями діяльності МО вихователів:

 

  • надання допомоги у підвищенні теоретичного рівня професійної підготовки;

  • підвищення результативності педагогічної праці;

  • оволодіння новими виховними технологіями;

  • розв'язання  стресових випадків з практичної діяльності;

  • знайомство з досвідом колег та пропаганда кращого досвіду;

  • профілактика емоційного вигорання вихователів;

  • актуальний аналіз стану виховного процесу.

 

Завдання методичного об’єднання вихователів:

 

  • вивчати і впроваджувати в роботу нові підходи до організації виховного процесу як умова підвищення якості освіти дітей в умовах нової української школи

  • удосконалювати рівень професійної компетентності вихователів з використанням сучасних технологій, а також через систему навчальних і розвиваючих заходів (семінари, зустрічі за круглим столом тощо.)

  • підтримувати інноваційний пошук педагогів, розвивати культуру самоаналізу і аналізу власної діяльності.

  • організація необхідної методичної підтримки, підвищення професійної компетентності і творчого зростання педагогів.

 

Зміст і форми роботи:

-організація взаємовідвідувань занять і позакласних заходів у колег з подальшим самоаналізом досягнутих результатів;

- організація роботи по накопиченню дидактичного матеріалу;

- ознайомлення з методичними розробками різних авторів з питань виховання та навчання дітей спеціальної школи;

- проведення творчих звітів, присвячених професійної самоосвіти вихователів;

- робота з активізації творчого потенціалу педагогів.

 

Основні форми роботи МО:

 

- засідання, присвячені питанням методики навчання і виховання учнів спеціальної школи;

- круглий стіл, семінари з навчально-методичних проблем;

- творчі звіти і відкриті заняття;

-доклади, повідомлення та дискусії щодо використання сучасних корекційно-розвивальних технологій у виховному процесі;

- взаємовідвідування занять і позакласних заходів;

-інтерактівні форми професійного спілкування у онлайн просторі.

 

Тема МО вихователів у 2020/2021 навчальному році:

“Формування життєвих компетентностей учнів на підставі успадкування національних та загальнолюдських цінностей”

Вихователь прагне зробити кожну дитину щасливою в родинному, професійному, громадському та державному житті, тобто в життєтворчості.

Свою виховну діяльність спрямовує на співдіяльність дітей та дорослих для формування таких життєвих компетентностей, які нададуть кожному учневі можливість обрати свій шлях у житті, забезпечать комфортне життя в соціумі.
Для досягнення поставленої мети вихователі спираються на загальнолюдські цінності, такі, як: Людина, Сім’я, Батьківщина.

Весь навчально-виховний процес спрямований на те, щоб допомогти дітям здобути потрібні знання та вміння, навчити застосовувати їх у майбутньому житті.
 Вихователі намагаються систематизувати пізнання світу дитини, вчать думати, стимулюють інтерес до оточуючого, відкриваючи дітям якомога більший потік  інформації з життя, підтримують допитливість, розвивають спостережливість, творчі здібності, нахили.

 

 

Методичні теми, над якими працює колектив вихователів

у 2020/2021 навчальному році

 

№ з/п                              

                    ПІБ                                                                     

Методична тема, над якою працює вихователь

1

Анохіна Л. Ю.

Духовність  як необхідна складова гармонійного виховання особистості дитини з особливими потребами.

2

Барсукова Н. Б.

Роль учасників виховного процесу в формуванні культури здоров'я учнів.

3 Бурдулюк Б. С. Фізична активність як одна з умов формування здорового способу життя учнів спеціальної школи

4

Біляєва С. О.

Індивідуальний підхід до формування у молодших школярів морально-етичних норм.

5

Брусенко Л. В.

Виховання правової свідомості школярів спеціальної школи.

6

Ганюкова С. В.

Виховання бережливого ставлення до життя

7

Голованюк Н. С.

Роль сім’ї у профілактиці відхилень поведінки дитини

8

Каменєва Л. М.

Формування у вихованців спеціальної школи культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв'язування конфліктів.

9

Костіна М. С.

Використання здоров’язбережувальних технологій в навчально - виховному процесі.

9

Лебединська М.М.

Профілактика правопорушень підлітків та основи гуманізації сучасної освіти

10

Мирошник Л. А.

Фориування життєвої компетентності молодших школярів шляхом системного підходу до особистості дитини, спрямованому на розвиток життєздатної, гнучкої свідомої творчої людини

12

Рябінкін Ю. В.

Використання інтерактивних технологій в роботі вихователя спеціальної школи

13

Семотюк Г. Ю.

Використання народної педагогіки (етнопедагогіки) як елемента національної системи   виховання дітей.

14

Харіна Л. К.

Розвиток  інтелектуальних здібностей  як засіб особистісного зростання дітей з особливостями психофізичного розвитку.

15

Чиркова Т. В.

Формування всебічно розвиненої особистості вихованця з метою його соціалізації через систему ціннісних ставлень.

 

Україна єдина!
Форма входу
Дистанційна освіта
Дистанційна освіта
Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Copyright MyCorp © 2021