Робота відділуМетодичне об'єднання вихователів
КЗ «Харківська спеціальна школа №8»
Харківської обласної ради
Вихователь — це особа, яка за дорученням народу має
повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства —
розуму, думок, почуттів дітей, підлітків і юнацтва.
В. О. Сухомлинський
Напрями діяльності МО вихователів:
-
надання допомоги у підвищенні теоретичного рівня професійної підготовки;
-
підвищення результативності педагогічної праці;
-
оволодіння новими виховними технологіями;
-
розв'язання стресових випадків з практичної діяльності;
-
знайомство з досвідом колег та пропаганда кращого досвіду;
-
профілактика емоційного вигорання вихователів;
-
актуальний аналіз стану виховного процесу.
Завдання методичного об’єднання вихователів:
-
вивчати і впроваджувати в роботу нові підходи до організації виховного процесу як умова підвищення якості освіти дітей в умовах нової української школи
-
удосконалювати рівень професійної компетентності вихователів з використанням сучасних технологій, а також через систему навчальних і розвиваючих заходів (семінари, зустрічі за круглим столом тощо.)
-
підтримувати інноваційний пошук педагогів, розвивати культуру самоаналізу і аналізу власної діяльності.
-
організація необхідної методичної підтримки, підвищення професійної компетентності і творчого зростання педагогів.
Зміст і форми роботи:
-організація взаємовідвідувань занять і позакласних заходів у колег з подальшим самоаналізом досягнутих результатів;
- організація роботи по накопиченню дидактичного матеріалу;
- ознайомлення з методичними розробками різних авторів з питань виховання та навчання дітей спеціальної школи;
- проведення творчих звітів, присвячених професійної самоосвіти вихователів;
- робота з активізації творчого потенціалу педагогів.
Основні форми роботи МО:
- засідання, присвячені питанням методики навчання і виховання учнів спеціальної школи;
- круглий стіл, семінари з навчально-методичних проблем;
- творчі звіти і відкриті заняття;
-доклади, повідомлення та дискусії щодо використання сучасних корекційно-розвивальних технологій у виховному процесі;
- взаємовідвідування занять і позакласних заходів;
-інтерактівні форми професійного спілкування у онлайн просторі.
Тема МО вихователів у 2020/2021 навчальному році:
“Формування життєвих компетентностей учнів на підставі успадкування національних та загальнолюдських цінностей”
Вихователь прагне зробити кожну дитину щасливою в родинному, професійному, громадському та державному житті, тобто в життєтворчості.
Свою виховну діяльність спрямовує на співдіяльність дітей та дорослих для формування таких життєвих компетентностей, які нададуть кожному учневі можливість обрати свій шлях у житті, забезпечать комфортне життя в соціумі.
Для досягнення поставленої мети вихователі спираються на загальнолюдські цінності, такі, як: Людина, Сім’я, Батьківщина.
Весь навчально-виховний процес спрямований на те, щоб допомогти дітям здобути потрібні знання та вміння, навчити застосовувати їх у майбутньому житті.
Вихователі намагаються систематизувати пізнання світу дитини, вчать думати, стимулюють інтерес до оточуючого, відкриваючи дітям якомога більший потік інформації з життя, підтримують допитливість, розвивають спостережливість, творчі здібності, нахили.
Методичні теми, над якими працює колектив вихователів
у 2020/2021 навчальному році
№ з/п
|
ПІБ
|
Методична тема, над якою працює вихователь
|
1
|
Анохіна Л. Ю.
|
Духовність як необхідна складова гармонійного виховання особистості дитини з особливими потребами.
|
2
|
Барсукова Н. Б.
|
Роль учасників виховного процесу в формуванні культури здоров'я учнів.
|
3 |
Бурдулюк Б. С. |
Фізична активність як одна з умов формування здорового способу життя учнів спеціальної школи |
4
|
Біляєва С. О.
|
Індивідуальний підхід до формування у молодших школярів морально-етичних норм.
|
5
|
Брусенко Л. В.
|
Виховання правової свідомості школярів спеціальної школи.
|
6
|
Ганюкова С. В.
|
Виховання бережливого ставлення до життя
|
7
|
Голованюк Н. С.
|
Роль сім’ї у профілактиці відхилень поведінки дитини
|
8
|
Каменєва Л. М.
|
Формування у вихованців спеціальної школи культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв'язування конфліктів.
|
9
|
Костіна М. С.
|
Використання здоров’язбережувальних технологій в навчально - виховному процесі.
|
9
|
Лебединська М.М.
|
Профілактика правопорушень підлітків та основи гуманізації сучасної освіти
|
10
|
Мирошник Л. А.
|
Фориування життєвої компетентності молодших школярів шляхом системного підходу до особистості дитини, спрямованому на розвиток життєздатної, гнучкої свідомої творчої людини
|
12
|
Рябінкін Ю. В.
|
Використання інтерактивних технологій в роботі вихователя спеціальної школи
|
13
|
Семотюк Г. Ю.
|
Використання народної педагогіки (етнопедагогіки) як елемента національної системи виховання дітей.
|
14
|
Харіна Л. К.
|
Розвиток інтелектуальних здібностей як засіб особистісного зростання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
|
15
|
Чиркова Т. В.
|
Формування всебічно розвиненої особистості вихованця з метою його соціалізації через систему ціннісних ставлень.
|
|